Başlıca Servis Destek Konuları
$ ??
Kart Yazıcı Destek
Kart Yazıcı Servis
Kart Yazıcı Onarım
Kart Yazıcı Baskı Kafası
Zebra Kart Yazıcı Servis
Evolis Kart Yazıcı Servis
Datacard Kart Yazıcı Servis
Fargo Kart Yazıcı Servis







    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]

    Kart Yazıcım İle İlgili Servis & Destek Hizmeti Nasıl Alabilirim?
    Talep Formunu Doldurun, Biz Size Ulaşalım.

    Zebra, Evolis, Fargo (HID), Datacard, MagiCard ve IDP Smart Markalarına  ve CardPresso, Asure ID Kart Baskı Programlarına Servis & Destek Sağlıyoruz.

    Kart Yazıcı Ürününüzü Bize Gönderirken; muhafazalı (tercihen orijinal kutusu) ambalaj ile ve adaptör, bağlantı kablosu vb donanımları ile birlikte kargo ücretini ödeyerek servisimize gönderebilirsiniz.

    SERVİS İŞLEYİŞİ; Cihaz Servise Kargo veya Elden Gönderilir > Cihazın Programa Girişi Yapılır (Kayıt Maili Gönderilir) > İş Sırasına Göre Arıza Tespit Yapılır (Mail Gönderilir) > Tespit veya Teklife İstinaden Ödeme Alınır > İşlem Yapılır veya İptal / İade Yapılır > Kargoya Teslim Edilir.

    • Arıza tespit ücretimizi sorunuz, Arıza tespiti sırasında “Detaylı Servis Bakım Kiti ile hızlı Bakım&Onarım yapılırsa sadece tespit ücreti ve Bakım Kiti ücreti ödersiniz. Parça değişmezse başka bir ücret çıkmaz.
    • Kargo gönderim ve alım ücreti Hizmet Alana aittir.
    • Hizmetimiz işlem sırasına göre 5-7 iş günü içinde sonuçlanıyor.
    • Ayrıca arıza tespitinde eğer bir parça değişimi gerekir ve raporda teklif iletilirse, sunulan teklif onayına istinaden tespit ücreti olmaksızın onarıyoruz.