Başlıca Servis Destek Konuları
$ ??
Kart Yazıcı Destek
Kart Yazıcı Servis
Kart Yazıcı Onarım
Kart Yazıcı Baskı Kafası
Zebra Kart Yazıcı Servis
Evolis Kart Yazıcı Servis
Datacard Kart Yazıcı Servis
Fargo Kart Yazıcı Servis







Kart Yazıcım İle İlgili Servis & Destek Hizmeti Nasıl Alabilirim?
Talep Formunu Doldurun, Biz Size Ulaşalım.

Zebra, Evolis, Fargo (HID), Datacard, MagiCard ve IDP Smart Markalarına  ve CardPresso, Asure ID Kart Baskı Programlarına Servis & Destek Sağlıyoruz.

Kart Yazıcı Ürününüzü Bize Gönderirken; muhafazalı (tercihen orijinal kutusu) ambalaj ile ve adaptör, bağlantı kablosu vb donanımları ile birlikte kargo ücretini ödeyerek servisimize gönderebilirsiniz.

SERVİS İŞLEYİŞİ; Cihaz Servise Kargo veya Elden Gönderilir > Cihazın Programa Girişi Yapılır (Kayıt Maili Gönderilir) > İş Sırasına Göre Arıza Tespit Yapılır (Mail Gönderilir) > Tespit veya Teklife İstinaden Ödeme Alınır > İşlem Yapılır veya İptal / İade Yapılır > Kargoya Teslim Edilir.

  • Arıza tespit ücretimizi sorunuz, Arıza tespiti sırasında “Detaylı Servis Bakım Kiti ile hızlı Bakım&Onarım yapılırsa sadece tespit ücreti ve Bakım Kiti ücreti ödersiniz. Parça değişmezse başka bir ücret çıkmaz.
  • Kargo gönderim ve alım ücreti Hizmet Alana aittir.
  • Hizmetimiz işlem sırasına göre 5-7 iş günü içinde sonuçlanıyor.
  • Ayrıca arıza tespitinde eğer bir parça değişimi gerekir ve raporda teklif iletilirse, sunulan teklif onayına istinaden tespit ücreti olmaksızın onarıyoruz.