Servis Destek Talep Formu
Kart Yazıcım İle İlgili Servis & Destek Hizmeti Nasıl Alabilirim?
Talep Formunu Doldurun, Biz Size Ulaşalım.
Zebra, Evolis, Fargo (HID), Datacard, MagiCard ve IDP Smart Markalarına ve CardPresso, Asure ID Kart Baskı Programlarına Servis & Destek Sağlıyoruz.
Kart Yazıcı Ürününüzü Bize Gönderirken; muhafazalı (tercihen orijinal kutusu) ambalaj ile ve adaptör, bağlantı kablosu vb donanımları ile birlikte kargo ücretini ödeyerek servisimize gönderebilirsiniz.
SERVİS İŞLEYİŞİ; Cihaz Servise Kargo veya Elden Gönderilir > Cihazın Programa Girişi Yapılır (Kayıt Maili Gönderilir) > İş Sırasına Göre Arıza Tespit Yapılır (Mail Gönderilir) > Tespit veya Teklife İstinaden Ödeme Alınır > İşlem Yapılır veya İptal / İade Yapılır > Kargoya Teslim Edilir.
- Arıza tespit ücretimizi sorunuz, Arıza tespiti sırasında “Detaylı Servis Bakım Kiti ile hızlı Bakım&Onarım yapılırsa sadece tespit ücreti ve Bakım Kiti ücreti ödersiniz. Parça değişmezse başka bir ücret çıkmaz.
- Kargo gönderim ve alım ücreti Hizmet Alana aittir.
- Hizmetimiz işlem sırasına göre 5-7 iş günü içinde sonuçlanıyor.
- Ayrıca arıza tespitinde eğer bir parça değişimi gerekir ve raporda teklif iletilirse, sunulan teklif onayına istinaden tespit ücreti olmaksızın onarıyoruz.