CardPresso USB Lisans Dongle’ı Yerinden Çıkarttım, Program Çalışmıyor (Çözümü !!)

Sayın CardPresso Kullanıcıları merhabalar,

Blog başlığımızdan da anlaşılacağı gibi, bu yazımızda “CardPresso USB Lisans Dongle’ı Yerinden Çıkarttım, Program Çalışmıyor” durumuna Çözüm aşağıdaki gibidir.

Uyarı ! 1 : Öncelikle CardPresso programınız açıkken USB Lisans Dongle yerinden kesinlikle çıkartılmamalı !
Uyarı ! 2 : USB Lisans Dongle yerinde takılı değilse CardPresso programınızı açılmamalı !
Bu iki durum da CardPresso programının lisans denetiminden geçememesine, yani kilitlenmesine sebep oluyor.

Çözüm ;

  1. Öncelikle CardPresso Programımız açıksa kapatıyoruz.
  2. CardPresso USB Lisans Dongle yerine takıyoruz.
  3. CardPresso Programımızı çalıştırıyoruz.
  4. Açılan Ekranda CP üzerine gelip, CardPresso Lisansı linkine tıklıyoruz.
  5. Çıkan Pencerede aşağıdaki gibi “hiçbir lisans bulunamadı” uyarısı varsa lisansınız takılı değildir. Farklı bir USB soketine takınız.
  6. Lisansınızı ekranda gördükten sonra yine CP üzerine gelip “Yapılandırmayı Temizle” linkine tıklayıp, CardPresso programınızı kapatıp (USB Lisans Dongle Takılıyken) CardPresso programınızı tekrar çalıştırın. Sorununuz çözüme ulaşacaktır.
    Kaliteli Baskılar, Sağlıklı Günler dileriz.

    Vip Kart Sistemleri Destek Ekibi.